تبلیغات


http://upload.tehran98.com/upme/uploads/ab654c9f42276d762.jpg
amirmajhool - پرسش نامه سنجش رضایتمندی مشتریان در بانكداری آنلاین
amirmajhool
باشگاهی برای پرواز عاشقان



بسمه تعالی

پرسش نامه سنجش رضایتمندی مشتریان در بانكداری آنلاین

الف سوالات جمعیت شناختی :

سن                : شغل :                              جنسیت:      زن             مرد

میزان تحصیلات :

زیر دیپلم      دیپلم      فوق دیپلم      لیسانس      فوق لیسانس      دکتری و بالاتر

ب) سوالات تخصصی در مورد عوامل 7  گانه رضایت کاربران :

ب. 1-  عامل سهولت استفاده :

1 - انجام آسان تراکنش ها و سهولت استفاده از وب سایت را تا چه اندازه جهت افزایش میزان رضایتمندی از  خدمات بانکداری آنلاین، موثر می دانید؟

خیلی زیاد                  زیاد                  متوسط                   کم              خیلی کم

2 - طراحی مناسب منوهای سایت، نقشه کلی )یا - navigation ( را تا چه اندازه جهت افزایش میزان رضایتمندی از خدمات بانکداری آنلاین، موثر می دانید؟

خیلی زیاد                  زیاد                  متوسط                   کم              خیلی کم

3 - قابل فهم بودن و عدم پیچیدگی منوها و خدمات ارائه شده از طریق سایت را تا چه اندازه جهت افزایش میزان رضایتمندی از خدمات بانکداری آنلاین، موثر می دانید؟

خیلی زیاد                  زیاد                  متوسط                   کم              خیلی کم

ب. 2- عامل طراحی سایت :

4 - توانایی وب در انجام کلیه تراکنش ها و خدمات )جامع بودن خدمات ارائه شده( را تا چه اندازه جهت افزایش میزان رضایتمندی از خدمات بانکداری آنلاین، موثر می دانید؟

خیلی زیاد                  زیاد                  متوسط                   کم              خیلی کم

5 - جذابیت استفاده و نمای ظاهری سایت را تا چه اندازه جهت افزایش میزان رضایتمندی از خدمات بانکداری آنلاین، موثر می دانید؟

خیلی زیاد                  زیاد                  متوسط                   کم              خیلی کم

6 - مشخصات فنی اصطلاحا شسته و رفته و مرتب سایت را تا چه اندازه جهت افزایش میزان رضایتمندی از خدمات بانکداری آنلاین، موثر می دانید؟

خیلی زیاد                  زیاد                  متوسط                   کم              خیلی کم

7 - مشخصات فنی طراحی سایت )نظیر عدم قطع و وصل شدن، استفاده از تکنولوژی روز در طراحی، رعایت اصول طراحی و گرافیکی و ...( را تا چه اندازه جهت افزایش میزان رضایتمندی از خدمات بانکداری آنلاین، موثر می دانید؟

خیلی زیاد                  زیاد                  متوسط                   کم              خیلی کم

8 - انطباق طراحی و آیکن های سایت، با نیاز کاربران را تا چه اندازه جهت افزایش میزان رضایتمندی از خدمات بانکداری آنلاین، موثر می دانید؟

خیلی زیاد                  زیاد                  متوسط                   کم              خیلی کم


این پرسش نامه كامل  نیست لطفاً برای تهیه نسخه كامل به آدرس ایمیلم ایمیل بزنید تا براتون بفرستم.

amirmajhool2012@yahoo.com
با تشكر امیر مجهول
 


درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : amir majhool
سلام خوبین؟
چه خبر؟
من امیرمجهول
دانشجو هستم 19 ساله و علاقه بسیار شدیدی به متن های عاشقانه و غمگین و موسیقی های غمگین و آروم دارم
این وبلاگ رو فقط برای عاشقایی كه درد عشق رو كشیدن ساختم و فقط با دل نوشته های عاشقا پر میشه دوس دارم شما هم مشاركت دشته باشین و نوشته ها تون رو برام یا ایمیل كنین یا تو نظران بزارین تا تو وبلاگ م درج بشه و هر نوشته ای كه عاشقانه و غمگین باشه درج میشه با اسم خودتو اگه دوس داشتین اسم معشوقه تون این پیشنهاد رو جدی بگیرید
امیدوارماز این وبلاگ خوشتون بیاد
مطالب اخیر
موضوعات
چیز میز دیگه
نظرسنجی
چطوره؟







آمار وبم
  • کل بازدیدا :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسنده ها :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
چیز میز دیگه



کد همین آهنگ

紅葉の落し物ブログパーツ

[PR] 無料で面白タイピング!



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


چیز میز دیگه

فروشگاه كارت شارژ خدمات آپدیت

www.update2013.1000charge.com.gif

لینک کانال تلگرامی خدمات آپدیت

www.update2013.1000charge.com.gif

خدمات آپدیت

www.update2013.1000charge.com.gif